Wybór oprogramowania do zarządzania serwisem

Dowiedz się, co jest obecnie konieczne do zapewnienia usług serwisowych wysokiej jakości

Zarządzanie serwisem można podzielić na trzy główne nurty – zarządzanie zleceniami serwisowymi w terenie, zarządzanie pracownikami mobilnymi i ogólne zarządzanie serwisowanym majątkiem – które są nierozłączne w rozumieniu wymagań stawianych przed organizacją i jej kadrą zarządzającą. Świadczenie usług serwisowych jest normą we wszystkich branżach przemysłu, niezależną od wielkości przedsiębiorstwa. To, na czym skupiają się firmy pod kątem uczynienia z serwisu źródła przychodu i przewagi nad konkurencją, to tak naprawdę sam proces świadczenia usług serwisowych – a ten wymaga posiadania odpowiednich narzędzi.

ul. Żelazna 69A/25, 00-864 Warszawa
NIP: 5272748904 | REGON: 36286448 | KRS: 0000583075
+22 12 34 678 | Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.


© 2018 FSMportal.pl, All Rights Reserved