Firma Lely, dostawca innowacyjnych rozwiązań dla rolnictwa, inwestuje w usługi globalne dzięki platformie IFS Field Service Management

IFS, globalny dostawca oprogramowania dla przedsiębiorstw, poinformował, że holenderska firma Lely, będąca dostawcą rozwiązań dla sektora rolnictwa, wdroży czołowe na świecie rozwiązanie IFS Field Service Management™, aby wspierać świadczenie znakomitej jakości usług swojej globalnej bazie klientów.

Od 1948 r. Lely ułatwia życie rolnikom dzięki innowacyjnym rozwiązaniom i dostosowanym do potrzeb usługom obejmującym wiele różnych czynności w oborze: od dojenia po sprzątanie.

Do obsługi swojej międzynarodowej działalności firma używała wielu różnych systemów biznesowych, co oznaczało nieefektywność i niewykorzystane okazje. Chcąc wesprzeć i zoptymalizować swoją działalność w obszarze usług posprzedażnych i naprawczych, firma zaczęła szukać pojedynczego, w pełni zintegrowanego rozwiązania do zarządzania serwisem w terenie, które zwiększyłoby możliwości pracowników mobilnych za pomocą skalowalnej architektury w chmurze.
Po dogłębnej analizie Lely wybrał IFS Field Service Management.

„Lely cieszy się z możliwości współpracy z IFS, która pozwoli naszym ośrodkom wypracować najlepsze praktyki w zakresie zarządzania” — powiedział Ronald Eikelenboom, dyrektor finansowy Lely. „Potrzebowaliśmy kompleksowego rozwiązania obejmującego serwis w terenie, optymalizację technologii, zarządzanie centrami naprawczymi, części zamienne i logistykę zwrotną. IFS okazał się najbardziej odpowiednim dostawcą zdolnym do zaspokojenia wszystkich naszych potrzeb za pomocą jednej, w pełni zintegrowanej platformy”.
 
Marne Martin, prezes IFS Service Management Business Unit, dodaje: „Z dumą witamy Lely w gronie klientów IFS i nie możemy się już doczekać rozpoczęcia szybkiej i skutecznej realizacji projektu prowadzonego przez nasz zespół doradczy oraz wspieranego przez naszego partnera, firmę Leadent Digital. Nasze rozwiązanie do zarządzania serwisem w terenie będzie stanowić podstawę technologiczną dla firmy Lely. Dzięki temu będzie ona mogła wykorzystywać krótko- i średnioterminowe okazje biznesowe, jak również otwartą architekturę platformy w celu opracowywania i wdrażania długoterminowych strategii, np. w zakresie internetu rzeczy”.
 
Więcej informacji o rozwiązaniu IFS Field Service Management można znaleźć na stronie www.ifs.com/corp/solutions/service-management/field-service-management.
 
Informacje o firmie Lely
 
Firma Lely została założona w 1948 r. i od początku swojej działalności tworzy zrównoważone, ekonomiczne i innowacyjne rozwiązania dla sektora rolnictwa. Przedsiębiorstwo dostarcza wysokiej klasy rozwiązania zautomatyzowane i systemy danych, które poprawiają dobrostan zwierząt oraz zwiększają elastyczność i wydajność produkcji w gospodarstwach mleczarskich. Od ponad 25 lat Lely jest liderem sprzedaży i serwisu zautomatyzowanych systemów dojenia dla kolejnych pokoleń rolników na całym świecie. Każdego dnia Lily inspiruje swoich pracowników do oferowania klientom innowacyjnych rozwiązań i bycia wiarygodnym partnerem udzielającym długoterminowego wsparcia i porad. Siedziba Grupy Lely mieści się w Holandii. Firma dysponuje również ogólnoświatową siecią ośrodków prowadzących sprzedaż i wsparcie produktów dostosowanych do potrzeb klientów. Grupa działa w ponad 45 krajach i zatrudnia ponad 1600 osób. Więcej informacji: www.lely.com.

Źródło: IFS

FSMportal.pl
ul. Żelazna 69A/25, 00-864 Warszawa
+22 12 34 678 | Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.


© 2018 FSMportal.pl, All Rights Reserved