Alfa Laval zwiększa jakość serwisu w terenie dzięki rozwiązaniu IFS Remote Assistance

Rozwiązanie IFS Field Service Management działające w chmurze będzie służyć 300 technikom serwisowym firmy w całej Europie.

IFS, globalny dostawca oprogramowania dla przedsiębiorstw, poinformował, że Alfa Laval, światowy lider w dziedzinie oddzielania, wymiany ciepła i technologii przepływów, wdrożył IFS Remote Assistance™ – oparte na rzeczywistości mieszanej oprogramowanie do współpracy, które łączy dwa strumienie wideo w czasie rzeczywistym w jedno interaktywne środowisko.

W ramach długofalowego projektu serwicyzacji Alfa Laval szukał nowoczesnego rozwiązania do zdalnego udzielania wskazówek, które stało się dla firmy pilną potrzebą w kontekście pandemii COVID-19.

Aby zapewnić odpowiedni poziom obsługi oraz ciągłość działania w obszarach, gdzie obowiązują ograniczenia dotyczące poruszania się lub wymagane jest zachowanie dystansu społecznego, firma wybrała IFS Remote Assistance. Rozwiązanie umożliwia współpracę i interakcję dwóch użytkowników w czasie rzeczywistym, w tym przekazywanie (tzw. telestrację) i zatrzymywanie obrazów przy użyciu gestów oraz dodawanie fizycznych obiektów do środowiska rzeczywistości mieszanej, zarówno na potrzeby wsparcia techników w terenie, jak i bezpośredniej obsługi klientów.

„Serwis jest dla nas kluczowym wyróżnikiem mającym bardzo istotny wpływ na poziom obsługi klienta” – powiedział Jens Pulczynski, kierownik Alfa Laval ds. globalnego serwisu. „Wybraliśmy firmę IFS z uwagi na jej solidną technologię i długofalową wizję. Nasi klienci są w stu procentach zadowoleni z wprowadzenia IFS Remote Assistance i są pod wrażeniem tego, jak rozwiązanie to wpłynęło na ich obsługę. Wracamy do normalności po kryzysie. Jesteśmy przekonani, że rozwiązanie to umożliwi nam nie tylko utrzymanie ciągłości działania, lecz także dokonanie transformacji biznesowej”.

Elni Kullmer, dyrektor zarządzająca IFS na kraje skandynawskie, dodała: „We wszystkich branżach współpracujemy z myślącymi przyszłościowo firmami, takimi jak Alfa Laval, w celu wyciągania użytecznych wniosków ze sposobu, w jaki przedsiębiorstwa te przeszły przez pandemię koronawirusa. Wyeliminowanie niepotrzebnych dojazdów, zwiększenie efektywności obsługi klienta oraz dostępność narzędzi do pracy zdalnej to korzyści, które będą służyć przedsiębiorstwom zorientowanym na usługi jeszcze długo po ustąpieniu pandemii. Będziemy im stale pomagać w czerpaniu tych korzyści”.

Więcej informacji można znaleźć pod adresem www.ifs.com/remote-assistance.

Informacje o firmie Alfa Laval

Alfa Laval udostępnia swoją wiedzę specjalistyczną oraz dostarcza produkty i usługi w ponad 100 krajach dla przedsiębiorstw z sektorów takich jak energetyka, przemysł morski, oczyszczanie wody czy przemysł spożywczy. Firma skupia się na optymalizacji procesów i zapewnianiu zrównoważonego rozwoju oraz podejmuje wytężone działania wspierające klientów w osiąganiu ich celów biznesowych.

Innowacyjne technologie Alfa Laval są używane w oczyszczaniu, przetwarzaniu i recyklingu materiałów, co przyczynia się do bardziej odpowiedzialnego wykorzystywania zasobów naturalnych. To z kolei przekłada się na wyższą efektywność energetyczną, lepsze odzyskiwanie ciepła i oczyszczanie wody oraz mniejszą emisję gazów cieplarnianych. Alfa Laval dba o dobro nie tylko swoich klientów, lecz także społeczeństwa i całej planety. Codziennie czynimy świat lepszym. It’s all about Advancing better™.

Alfa Laval ma 17 500 pracowników. Wartość sprzedaży w 2019 r. wyniosła 46,5 mld SEK (ok. 4,4 mld EUR). Spółka jest notowana na giełdzie Nasdaq OMX.

Źródło: IFS

ul. Żelazna 69A/25, 00-864 Warszawa
NIP: 5272748904 | REGON: 36286448 | KRS: 0000583075
+22 12 34 678 | Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.


© 2018 FSMportal.pl, All Rights Reserved